Bozen

Danke Dave für deine Infos!

@Boardi05: Kling gar net so schlecht, oder? Müssmer machen! Würd sich besonders dann eignen wenn's so richtig hoass isch? Vielleicht schon am Samstag in 10 Tagen?............Ob de aber schon um 6 in der Friah auftian? Meine bis dahin hoffentlich erlernte Spitzkehrentechnik werd ich aber gar nicht einsetzen können. Gut, vielleicht lern ich sie eh net:p

Aber die Varianten vom @dede fohrmer desmol net................is letzte mol war sein kleiner Schlenker 2.600Hm, aufwärts, wohlgemerkt:lol:

Boardi, habe soeben alles a bissl nachkontrolliert und mein neues Schatzi schön schleiffrei einderstellt, isch jetz olles picco bello und hon a mords Freude..........und habe die Schraube vom Schaltauge ordentlich nachgezogen und - logisch gekillt:heul: Naja, der Klammer wird's schon richten, schade um die 30 €. Aber du wolltest eh nur a kleine Pizza, gell?:p
Nochmals vielen Dank für die super Montage! Und im Beck mein Donk fürn Rotor!
 

Anzeige

Re: Bozen
Danke Dave für deine Infos!

@Boardi05: Kling gar net so schlecht, oder? Müssmer machen! Würd sich besonders dann eignen wenn's so richtig hoass isch? Vielleicht schon am Samstag in 10 Tagen?............Ob de aber schon um 6 in der Friah auftian? Meine bis dahin hoffentlich erlernte Spitzkehrentechnik werd ich aber gar nicht einsetzen können. Gut, vielleicht lern ich sie eh net:p

Aber die Varianten vom @dede fohrmer desmol net................is letzte mol war sein kleiner Schlenker 2.600Hm, aufwärts, wohlgemerkt:lol:

Boardi, habe soeben alles a bissl nachkontrolliert und mein neues Schatzi schön schleiffrei einderstellt, isch jetz olles picco bello und hon a mords Freude..........und habe die Schraube vom Schaltauge ordentlich nachgezogen und - logisch gekillt:heul: Naja, der Klammer wird's schon richten, schade um die 30 €. Aber du wolltest eh nur a kleine Pizza, gell?:p
Nochmals vielen Dank für die super Montage! Und im Beck mein Donk fürn Rotor!


Kemmor mochn :daumen:
Wenns so richtig hoas isch :daumen:
in zehn toge, je nochdem ob is nuie schatzi gritten werden konn

@ schaltauge, oje oje, ietz extra a groaße pizza, hob gsogg es passt so, obr ne du musch noamol nochziehen...

@ Bremse, abwarten, wennde n samstog ibrlebsch nor lossimi loben
 
:lol: ne die Tour damals war schon sehr schön, DANKE!, auch wenn der @NewMaverick gegen ende hin den Moralischen bekommen hat, bei mir hat der ja schon zur hälfte der Tour voll eingeschlagen, hat sich aber nach dem aufstieg aufgelöst :)
 
24. Juni auf der Saiser Alm, Hochsommer vom allerfeinsten

983602_101520035254990zutm.jpg
 
@dede: Hei, net amol so letz für an Zuagreistn:p.......man hört holt awia is Puschterische ausser (kommt davon, dass du immer im Gadertal unterwegs bist, gell!)

@Boardi05: Jatz muasch a Maxipizzo oidruckn!!!! Brems hot super funktioniert!!! Kurs wor voll geil. Glernt hon i dofir nix. Ober seggo awia bärige Trails do draussen.

Und mitn Schnea hommer desmol eh volle Glück, am 24. Mai worns jo no 40 Zanti, desmol sein wohl lei 20.........

(Meld mi spater, bin im Stress....)
 
Zuletzt bearbeitet:
Boardi, bin grod mitn Mumelter in Kontakt kemmen. Isch genau unsere Wellenlänge (d.h. Speci Enduro, also eher Strive als Stumpi Evo)! Morgen fohrmer in 6 - Flak - 11 + Greifenstein oi! Start ummene 5e. Du muasch unbeding mit!!!
 
Zuletzt bearbeitet:
Hey Boardi.

Ich bin die 2 Augustwoche wieder mal bei euch.
Wir wollen am Kaltern See auf den CP.
Wie schauts aus mit uns, meinst du das wird endlich mal was mit dem biken?
Frühling ist ja wegen Winter in die Hose gegangen.
 
in der 2. Augustwoche sollte es klappen, da steht einmal das Madritschjoch aufn Plan und noch n paar andre sachen, aber da finden wir sicher was.
@NewMaverick hmm. Muas schaugn obbi af n8 nor en Taxi hob, weil bis um 19:20 seimr sichr net in dr stodt. Flak wori schun am Sunnta obn, butega sem geats holt gonz schien aufi.
Erstor obr Edlweiss aufi und nor Locher? und miesmor sauschloss, mir fong on dr 9or Gries oi volle ze gfolln, sem kommen ordentlich zügig oibrettorn?
5fe wert be mir holt gonz knopp, i werr vor holb 6se net fertig sein, a wenni mitn auto zur orbeit fohr, i brauch meine zeit um mi schick zu mochn ;)
 
Zuletzt bearbeitet:
Und am Nommitog mitn Auto samt Bikesochn ins Büro? Ganget sell? Konnsch bei mir parken und di hübschmachen (aber des brauchsch du decht gor net:p!) No hattesch a auf Nocht koan Stress......
 
Hallo B. und NM. Mir kannetn sou tian damit es enk olle guat ausgeat: B. fohrt mitn Auto zor orbet. Ummene holbesechse lossmors und mir fohrn olle mitn Auto aff Zenesi. Mittn Radl zor Flak und die Steig oui und nochorn nimmp mie dor B. mitn Auto miet auf Zenesi aui. Mir kannetn a in Steig fohr auf dor Mendl aui wos i in NM. dorzeilt hon?? Isch holt net Blockig sondorn Spitzkehrn-Surf-Soch. Zem kannetn mir mittn Auto fe mir aui, mein Frau wondort zem Morgn dechtorsch mit ihre Freindinnen aufi und sie fohrt mitn Auto oui!

LG
 
Be mir isches lei so dassi ibrhaup schaugn muas ob i a auto krieg.

Alternative 1: I schaug mol in chef zu ibrredn, dassi morgen a stunde frior onfong und nor schun um 4e feirobnd loss, nimm is holb 5fe bahnl und nor bis um 5fe bin i startklor.

Wenn es nor is bahnl um 5fe nemps nor gangs sichs supr aus.

Des olls geat obr eh lei, wenn mir oans fa di eltorn in dr stodt holn kimp.

Alternative 2: isch, dassi e auto krieg, um punkt 5fe feirobnd loss und mit karacho aufidüs, nor binni in 5 min jenesien obn, leg mi schnell on und i bin um viertl no 5fe startklor.

Und schunst winsch i enk a tolle fohrt, in 11or binni huior eh schun a poor mol gfohrn, sofflt hoagle isches net, oll zu viel werri mit den radl a nimmr fohrn um die crashstatistik niedor zu holten.

Di Bikesochn mit ins Büro nemmen geat be mir leidr net, sem drahnt mir dr chef no total durch.
 
Zuletzt bearbeitet:
I fand die Alternative 2 net letz. Und muasch net so hetzen, isch jo komplett wurscht, ob mir a 1/2 Std. frier oder spater starten. Haupsoch mir hom a Hetz mitanonder!
I leit di zu Mittog amol un, ok?
 
jungs, lei so um van wundo zi kemmen: wiaviel hm hot denn de runde de es do heit mochn wellts? hon vosuacht se irgendwia zommzuschuastern, obo i kimm net recht hin...
 
Eppes 300-400hm aufi und um di 800-900 oiwerts, mogsch lei imntrekking suedtirol fe dr soalbohn bis edelweis aufi schaugn wieviel sein, sell isch eh dr oanzige aufstieg. Gfohrn wert mitn bahnl um 6se, laut meinen infos.

Gesendet von meinem GT-I9300 mit Tapatalk 2
 
Zurück
Oben Unten